Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
V období od 1. 10. 2024 do 30. 9. 2026 realizujeme projekt Šablony II OP JAK pro MŠ sv. Voršily. Cílem je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systému vzdělávání. Na tento projekt je poskytována finanční podpora od EU.
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.03/00/24_034/0010234
Od 1. 1. 2023 – 30. 6. 2024 realizujeme projekt Šablony I OP JAK pro MŠ sv. Voršily. Cílem je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systému vzdělávání a zajišťování rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání.
Registrační číslo projektu: CZ.02.02.03/22/22_002/0004451
Od 1. 9. 2021 – 31. 12. 2022 je naše instituce realizátorem projektu s názvem „Šablony III OP VVV pro MŠ sv. Voršily“ a registračním číslem CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0021592, který je financován z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určila jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování. V rámci projektu jsou realizovány aktivity zajišťující personální podporu školy, rozvoj žáků, další vzdělávání pedagogických pracovníků a spolupráci školy s rodiči.
Dne 9.2.2022 proběhl u předškolních dětí projektový den s názvem Malí inženýři. Tematické zaměření projektového dne bylo polytechnické vzdělávání. Děti se seznámily s pojmy z oblasti stavebnictví. Formou prožitkového učení se seznámily s povoláním eletrikář a instalatér. Prostřednictvím stavebnice Duplo si podle plánů vyzkoušely zapojení rozvodu vody, funkční elektroinstalace a odpadu. Aktivity probíhaly v budově školy i na zahradě.
Od 1. 8. 2020 – 31. 8. 2022 je naše instituce realizátorem projektu s názvem „Šablony III OP PPR pro MŠ sv. Voršily“ a registračním číslem CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001929, který je spolufinancován EU. Projekt je zaměřen na rozvoj inkluzivního prostředí ve škole a přispívá k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem.
Od 1. 12. 2018 – 31. 7. 2020 je naše instituce realizátorem projektu „Šablony OP PPR pro MŠ sv. Voršily“ s registračním číslem CZ.07.4.68/0.0/0.0/17_045/0001211, který je spolufinancován EU. Projekt je zaměřen na rozvoj inkluzivního prostředí ve škole a přispívá k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem.
Dne 29. 4. 2019 se v MŠ uskutečnilo 2 hodinové komunitně osvětové setkání zaměřené na péči o životní prostředí školy pod názvem Zahradní setkání se včelkami a čmeláky za účasti externího odborníka a 10 rodičů.
Cílem setkání bylo prostřednictvím daného tématu aktivně zapojit rodiny dětí s OMJ do společenství, podpořit mezi nimi vzájemné porozumění a rozvíjet otevřenost ke kulturní rozmanitosti. Tento cíl byl úspěšně splněn.
Dne 27. 3 2019 proběhlo komunitní dvouhodinové setkání rodičů, dětí a pedagogů z MŠ a ZŠ sv. Voršily. Hudební program s názvem „Voršilské ladění“ byl zvolen jako ukázka jednoho z prostředků zapojování všech dětí v rámci inkluze do edukačního procesu. Poté navázala diskuse rodičů s pedagogy na téma začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem. Cílem vzájemné interakce bylo prolomit komunikační bariéru a ukázat inkluzi jako hlavní pro začlenění všech dětí do edukačního procesu.
Dne 24. 9. 2019 proběhlo dvouhodinové setkání rodičů dětí s lektorkou sdružení „Mezi námi“ o.p.s. Filozofií sdružení je propojování generací, vytváření pozitivních vztahů mezi účastníky akcí, posilování úcty a respektu k lidem různého věku, kultury a jazyka. Rodiče byli seznámeni se společnými aktivitami dětí z MŠ a klienty domova seniorů. Byla představena „čtecí babička“, která dětem pravidelně čte pohádku před odpočinkem. Společné aktivity mají velký význam pro rozvoj dětské psychiky, socializace a jazykového projevu, zejména u dětí s OMJ a s vadami řeči. Diskuse byla živá a nesla se v pozitivním duchu.